miercuri, 11 august 2010

El si Ea, povestea unui prienten...

El tine la ea mai mult decat la propria persoana, ea nu stie lucrul asta il considera doar un prieten, el nu i-a marturist dragostea pe care i-o poarta pentru ca ii este frica sa nu o piarda nu stie cum o sa reactioneze..., ea nu vede sau nu vrea sa vada ca el tine la ea mai mult decat la o aminca, el incepe sa creada ca ea se foloseste de el, ea asteapta alta persoana, el tine la ea incontinuare, ea incepe sa il ignore, el sufera, ea il suna doar daca are nevoie de ceva, el o ajuta ca defiecare data, ea nu vede ca el face totul cu drag pentru ea, el tace si sufera, ea ii ignora sentimentele...


Un comentariu:

  1. Ce surpriza si ce mod de a-mi da adresa blogului tau! Nu pot sa spun decat "oau!" M-ai surprins intr-un mod foarte placut.

    Cat despre blog, pot sa spun ca m-ai surprins si mai placut.

    Articolul despre Sibiu... M-ai convins si mi-a ramas intiparit faptul ca trebuie sa vad vizitez locurile. L-am trecut pe lista "things to do in this life..."

    Videoclipul lui Chilian... Oau, folk! Dintotdeauna mi-a placut genul, dar printre cei de langa mine credeam ca sunt singurul. Imi place "Zece" dar imi plac si multe alte melodii ale altor artisti ai genului... Seicaru, Socaciu si multi multi altii...

    Povestea cu "El si Ea"... Mai mult decat "oau!" Jos palaria. E deosebit. Imi place aerul misterios care se regaseste printre randuri si povestea in care se poate regasi orisicine...

    Pentru toate astea nu pot decat sa ma inclin...

    RăspundețiȘtergere